Instructiuni AM POR
NB: Având în vedere apariţia noului site AM POR, este posibil ca anumite legături să nu funcţioneze. În acest caz, vă rugăm să căutaţi instrucţiunile dorite accesând http://www.inforegio.ro/ro/implementare/instructiuni.
-
Anexa 1 la Instrucțiunea AM POR nr. 215 privind etapizarea proiectelor - liste suplimentare
Anexa 2 la Instrucțiunea AM POR nr. 215 privind etapizarea proiectelor - liste suplimentare
Anexa 3 la Instrucțiunea AM POR nr. 215 privind etapizarea proiectelor - liste suplimentare
-
Ordinul MIPE nr. 4490 pentru stabilirea mecanismului de justificare a sumelor rămase la dispoziția beneficiarilor POR 2014-2020
- Anexa nr. 2 - Nota de analiza OI privind verificarea Declaratiei de justificare a prefinantarii
- Anexa nr. 3 - Nota de justificare a platilor din valoarea neutilizată a prefinanțarii
- Anexa nr. 5 - Solicitare de recuperare a diferentei de prefinantare nejustificata
- Instructiunea AMPOR nr. 214 privind transmiterea cererilor de rambursare de catre organismele intermediare
- Instrucțiunea nr. 212/08.02.2024 privind Modificări ale Anexei 3 - Bugetul proiectului, pentru a asigura introducerea corecta in aplicația informatica SMIS 2014+ a cheltuielilor efectuate și plătite de beneficiari până la 31 decembrie 2023 și care respectă prevederile contractelor de finanțare
- Instrucțiunea nr. 211/14.12.2023 - Acțiuni AM/OI de pregătire în vederea închiderii Programului Operațional Regional 2014 - 2020
Anexa 1 la Ordinul MIPE nr. 4008/23.10.2023
Anexa 1 la Instrucțiunea AMPOR 211/14.12.2023
Anexa 2 la Instrucțiunea AMPOR 2011/14.12.2023
Anexa 3 la Instrucțiunea AMPOR nr. 211/14.12.2023
- Instrucțiunea nr. 209/29.11.2023 privind procesarea la nivelul OI/închiderea fluxului prin Nota OI, a solicitărilor de amendare a contractelor prin act adițional, pentru modificarea bugetelor proiectelor prin realocare între capitole bugetare (categorii bugetare). Anexa la Instrucțiunea nr. 209/29.11.2023
- Instrucțiunea nr. 208/06.11.2023 privind modificarea Instrucțiunii 206/24.10.2023
- Instrucțiunea nr. 207/31.10.2023 privind etapizarea contractelor de finanțare din cadrul POR 2014-2020
Anexe la Instrucțiunea nr. 207
- Instrucțiunea nr. 206/24.10.2023 privind calendarul de depunere a cererilor de rambursare/plată și eliminarea obligației de efectuare a vizitelor pe teren la 40%
- Instrucțiunea nr. 197/06.12.2022 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte
- Instrucțiunea nr.194/23.05.2022 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte
- Instrucțiunea nr. 193/23.03.2022, privind punerea în aplicare a Metodologiei privind ajustarea prețurilor aferente materialelor de construcții pentru contractele de achiziție publică/contractele sectoriale de lucrări finanțate prin Programul Operațional Regional 2014-2020, ca urmare a intrării în vigoare a Ordonanței Guvernului nr. 15/2021, privind reglementarea unor măsuri fiscal bugetare, cu modificările și completările ulterioare.
- Instrucțiunea nr. 192/2022, privind modificarea manualului de proceduri (evaluare, selecție și contractare) - după starea de alertă
- Instrucţiunea nr. 187 /21.10.2020 privind efectuarea vizitelor pe teren pentru verificarea cheltuielilor solicitate prin cereri de rambursare depuse de beneficiari.
- Instrucțiunea nr. 182/15.02.2021 privind flexibilizarea procesului de transmitere de către beneficiari a Graficului cererilor de prefinanțare/ rambursare/ plată actualizat, prin Modulul Comunicare din MYSMIS – secțiunea Financiar.
- Instrucțiunea nr.175 / 2020 - Se vor reîntoarce în procesul de evaluare, selecție și contractare acele proiecte respinse exclusiv pentru nedepunerea avizului de amplasament și se va continua procesul pentru acele proiecte care nu îndeplineau criteriul la momentul depunerii cererii de finanțare.
- Instrucțiunea nr.174/16.10.2020 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus.
- Instrucțiunea nr. 173/15.09.2020 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus
- Instrucțiunea nr. 170/17.08.2020 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus
- Instrucțiunea nr. 164/22.07.2020 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus.
- Instructiunea AM POR nr. 163 / 20.07.2020 privind modalitatea de transmitere a rapoartelor de progres de către beneficiarii POR prin MySMIS – Modulul lmplementare
- Instructiunea nr. 162/2020 - Modul de transmitere de catre beneficiari a cererilor de rambursare/plata/prefinantare si a documentelor justificative aferente, prin MySMIS – Modulul de implementare
- Instructiunea nr. 158/25.06.2020 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus
- Instructiunea nr. 155/09.06.2020 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus
- Instructiunea nr. 153 / 19.05.2020 referitoare la masurile pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 pe parcursul starii de alerta
- Instrucțiunea nr. 149/27.04.2020 referitoare la acțiunile pe care AMPOR și organismele intermediare trebuie să le desfășoare pentru susținerea proiectelor, în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus.
- Instructiunea nr. 147 / 27.03.2020 referitoare la posibilitatea procesarii cererilor de rambursare finala fara efectuarea de catre OI si AMPOR a vizitelor finale de monitorizare si de verificare a cheltuielilor si fara emiterea Notei de finalizare, in perioada starii de urgenta
- Instructiunea nr. 145/23.03.2020 privind actiunile de sprijin pentru solicitantii si beneficiarii POR in perioada aplicarii masurilor de prevenire a raspandirii virusului infectiei cu noul tip de coronavirus (COVID-19)
- Instrucțiunea nr.142 din 18.03.2020 - Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus
- Instructiunea nr. 139 / 27.02.2020 privind obligativitatea transmiterii cererilor de rambursare / plata / prefinantare prin aplicatia informatica MySMIS2014 - modulul IMPLEMENTARE.
- Instructiunea nr. 138 / 27.02.2020 privind obligativitatea transmiterii cererilor de rambursare / plata / prefinantare prin aplicatia informatica MySMIS2014 - modulul COMUNICARE si pentru modificarea si completarea Instructiunii nr. 41 / 29.05.2017 privind documentele prezentate de beneficiari la depunerea cererilor de rambursare/plata. (fisier .rar)
- Instructiunea nr. 137 / 2020 privind actualizarea listelor de verificare a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica
- Instructiunea nr. 158 privind informarea beneficiarilor proiectelor aflate in etapa de implementare relativ la aprobarea cererilor de rambursare, prefinantare, plata, raport progres si ordin de plata, prin utilizarea Modulului de Comunicare prin aplicatia MySMIS2014
- Instrucțiunea nr. 130 / 11.11.2019 privind transmiterea dosarului de achiziție, precum și a documentelor aferente achizițiilor prezentate de beneficiarii POR la depunerea cererilor de plată sau rambursare
- Ordinul nr. 3077 din 4 noiembrie 2019 pentru aprobarea Instrucțiunii privind plata echipamentelor și/sau a materialelor livrate și recepționate de către beneficiar pe șantier, în cadrul contractelor de lucrări finanțate prin Programul Operațional Regional
- Instructiunea nr.112/08.03.2019 privind aplicarea prevederilor art. 71 din OUG 114/2018, privind instituirea unor masuri in domeniul investitiilor publice si a unor masuri fiscal-bugetare, modificarea si completarea unor acte normative si prorogarea unor termene
- Instructiunea nr. 98 / 01.11.2018 cu privire la aplicarea prevederilor Ordinului MDRAP 6008/24.10.2018 privind detalierea impactului aplicarii prevederilor OUG nr. 85/2018 pentru abrogarea unor dispozitii legale in domeniul investitiilor finantate din fonduri publice, asupra beneficiarilor proiectelor depuse in cadrul apelurilor lansate prin POR 2014-2020
- Instructiunea nr. 97 / 31.10.2018 cu privire la depunerea cererilor de rambursare in anul 2018
- Instructiunea nr. 96 / 31.10.2018 privind urgentarea proiectelor depuse in cadrul apelurilor nefinalizate
- Instructiunea nr. 90 / 02.10.2018 privind modul de verificare a achizitiilor si a cererilor de rambursare / plata de catre OI si AM, precum si incarcarea in SMIS INTRO2014 (MINIMAL) a indicatorilor proiectelor, informatiilor si documentelor aferente vizitelor pe teren.
- Instructiunea 82 / 24.08.2018 privind indrumari pentru depunerea Proiectelor tehnice de executie ulterior semnarii contractelor de finantare
-
Instructiunea 63 / 16.10.2017 privind procesul de evaluare, selecție și contractare-clarificări în contractare
- Instructiunea 59 / 19.09.2017 privind modalitatea de incarcare a proiectelor depuse in cadrul Apelului POR/2016/5/5.1/1 pentru regiunea Bucuresti-Ilfov
- Instructiunea 58 /14.09.2017 privind notificarea proiectelor incluse in lista de rezerva si demararea etapei precontractuale pe raspunderea solicitantului
- Instructiunea 56 / 08.09.2017 privind modalitatea de incarcare in MYSMIS a proiectelor din cadrul apelului POR/2016/7/7.1/1
- Instructiunea 55 / 08.09.2017 privind modalitatea de incarcare in MYSMIS a proiectelor din cadrul apelului POR/2016/5/5.2/1
- Instructiunea 54 / 08.09.2017 privind modalitatea de incarcare in MYSMIS a proiectelor din cadrul apelului POR/2016/3/3.1/A/1
- Instructiunea 49 / 10.07.2017 ce vizeaza crearea conturilor necesare introducerii datelor in REGAS si verificarii regulilor de cumul a ajutorului de stat/minimis.
- Instructiunea 46 / 26.06.2017 privind etapa de precontractare pentru apelurile lansate prin MySMIS
- Instructiunea 42 / 31.05.2017 privind transmiterea si continutul dosarului de achizitie, precum si documentele aferente achizitiilor prezentate de beneficiari la depunerea cererilor de plata/rambursare
- Instructiunea 41 / 29.05.2017 a AMPOR privind documentele prezentate de beneficiari la depunerea cererilor de rambursare/plata
- Instructiunea 34 / 04.04.2017 privind stabilirea perioadei de implemetare a unui proiect pentru care a fost semnat un acord cadru/contract inainte de 1 ianuarie 2014, in cadrul apelurilor de proiecte lansate si a celor care urmeaza a fi lansate
- Instructiunea 30 / 14.03.2017 - privind facturarea separată a sumelor aferente actelor adiționale la contractele de achiziție publică
- Instructiunea 29 / 23.02.2017 cu privire la reprezentantul legal pentru unitatile de cult apartinind BOR
- Instructiunea 19 / 17.01.2017 privind modificarea cotei de TVA la 19%
- Instructiunea 6 / 11.07.2016 privind declarația de confidențialitate și imparțialitate ce va utiliza în procesul de evaluare, selecție și contractare
ALTE DOCUMENTE